Gyakori kérdések

Mennyibe kerül a szállítás?

A házhozszállítás díja (az ár tartalmazza az ÁFA-t): 950 Ft
Kiszállítás 8-18 óra között. Ha konkrét időpontban vagy otthon és akkor szeretnéd a csomagot átvenni, légyszi a rendelésnél a megjegyzés rovatba írd be az időpontot.

25.000 Ft  rendelési érték felett a csomagszállítás díjtalan!

Hogyan történik a vásárlás, ha egyedi tervezéssel készülő termékre adok le rendelést? (Pl. utcanévtábla)

A Kapcsolat oldalon írd le, hogy pontosan mit szeretnél. Az e-mail címed megadásánál figyelj, hogy jól add meg, mert az ott megadott címedre tudok válaszolni (ha jól adtad meg) és ajánlatot adni. Csak, miután mindent “megbeszéltünk”, egyeztettünk, lesz megvásárolható az adott “termék”. Ekkor már az általad ismert és elfogadott árat, kell hogy lásd a terméklapon és csak ekkor fogod tudni kosárba tenni és megrendelni.

Mit tegyek, ha kinéztem egy alkotást, de nagyobb méretben szeretném.

Ugyan úgy rakd kosárba a választott “terméket” mint egyébként tennéd.A pénztár folyamat végén, lesz lehetőséged megjegyzést hozzáadni és itt írd le pontosan, hogy mit szeretnél (pl. mekkora méretben)
Ebben az esetben a vásárlást ajánlatkérésnek tekintem és e-mail-ben elküldöm az általad egyedileg kért termék értékét. Miután egyedi, Neked készülő termékről van szó, az összeg beérkezése után, készítem el a rendelt terméket, majd adom át szállításra.

Vagy a Kapcsolat oldalon írd le, hogy pontosan mit szeretnél. (melyik alkotásról van szó, mekkora méretben szeretnéd, stb.)Az e-mail címed megadásánál figyelj, hogy jól add meg, mert az ott megadott címedre tudok válaszolni, (ha jól adtad meg) és ajánlatot adni.

Vásárolhatok regisztráció nélkül?

Nem. A Faragógép webshop csak regisztrációval működik. Ez a te érdekedben van így.
A regisztráció itt nem külön procedúra. A vásárláshoz szükséges adataidat, úgy is meg kell adni, a regisztráció pedig, mindössze egy jelszó megadását jelenti.
Viszont így bármikor belépve, vissza tudod ellenőrizni a rendelésed. Sőt egy következő vásárlás esetén, már nem is kell megadni újra semmit, mert a rendszer emlékezni fog rád. Mindössze be kell csak lépned.

Hogyan tudok regisztrálni?
Regisztrálni kétféleképpen tudsz.

1: Kattints, a Fiókom menüpontra és add meg az email címed, valamint a jelszavad, majd kattints a “Regisztráció” gombra. Fogsz kapni egy emailt, az általad megadott email címre a felhasználóneveddel. Ez után, a kappott felhasználónévvel és az általad megadott jelszóval, be tudsz lépni.

2: A vásárlási folyamat végén, mikor be kell írni a számlázási/szállítási címed, és az email címed, a rendszer fog kérni egy jelszót. Add meg a jelszót és kattints tovább. Fogsz kapni egy emailt, az általad megadott email címre a felhasználóneveddel.

Van fizikai üzlet, ahol meg tudom nézni és vásárolni a termékeket?
Jelenleg  csak webáruházként működünk, és nincs lehetőség a személyes vásárlásra.

Fizethetek utánvéttel?
A futárszolgálat szerződése szerint nem vállal utánvét kezelést, így csak előre utalással, tudsz fizetni.

Biztos, hogy minden terméket megkapok, amit megrendeltem?
Miután minden terméket, faragást a megrendelésre készítek el, így nem kell félned attól, hogy elfogy.

Kinéztem egy terméket, de nem tudom kosárba tenni.  Mit tegyek?
1. Ez általában akkor fordulhat elő, az alkotásoknál, ha áttervezés, átalakítás alatt vannak, vagy egyedi tervezést/árat igényelnek (pl. utcanévtábla) Ha te ilyet szeretnél, küldj  egy e-mailt címünkre (ezt a legegyszerűbben a kapcsolat menüpont alatt közvetlenül megteheted) . Az e-mailbe légyszi írd be a termék nevét és a választott színt, (ha több szín van) vagy utcanévtábla esetén a kívánt szöveget.
2. Ha mintadarabot szeretnél kosárba tenni és azt épp elvitték. A mintadarabokból nem készül több, így azt azért nem lehet kosárba tenni.

Elküldtem a rendelésem, de nem érkezett visszaigazoló email, mit tegyek?
Rendszerünk automatikusan, a megrendelést követő percben kiküldi a visszaigazoló emailt. Ha nem érkezik meg pár órán belül, akkor először kukkants be a spam mappádba, hátha csak véletlen oda került, ha ott sincs, légyszi jelezd az ügyfélszolgálatunknak. (az elérhetőségeket megtalálod az oldal alján az Impresszum címszó alatt)

Összevonhatom a két egymás utáni rendelésem?
Persze, ha még nem adtuk át a futárszolgálatnak, akkor a két rendelést egy csomagban küldjük. A második rendelésnél a megjegyzés rovatba légyszi tüntesd fel, hogy egybe kéred a szállítást.

Bonyolult címre kérem a szállítást, megtalálja a futár?
A rendelés végén található megjegyzés rovatba légyszíves tüntesd fel azokat az információkat, melyek segítik a futárt, hogy megtalálja a címedet (pl. kapucsengőn lévő név, kapucsengő száma, GPS koordináta stb.). Minden hasznos információt továbbítunk a futárszolgálatnak.

Mikor érkezik meg a rendelt csomagom?
Elkészülés után, tapasztalataink szerint a futárnak átadott csomagokat már másnap, nagyobb ünnepek környékén harmadnap kézbesítik.

Nem biztos, hogy egész nap otthon leszek, hogy tudom átvenni a csomagomat?
A futárszolgálat, amely a csomagokat kiszállítja, munkanapokon reggel 8 és 18 óra között kísérli meg a kézbesítést. Amennyiben a futár nem találja otthon a Címzettet, akkor értesítést hagy a postaládában, amely alapján egyeztetni lehet a következő kézbesítési kísérlet időpontját. A biztos kézbesítés érdekében érdemes olyan szállítási címet (pl. munkahely, szomszéd, recepció, családtag) megadni, ahol át tudják venni a csomagot, vagy érdemes megadni a mobiltelefonod számát, így a futár tud értesíteni, hogy körülbelül, mikor várható az érkezése.

Mit tegyek, ha a futár által hozott csomag sérültnek látszik?

Szerencsére ilyesmi nem nagyon szokott előfordulni, de, ha mégis, akkor:

Mindenképp vetess fel jegyzőkönyvet a futárral !! Lehet ez neki nem fog tetszeni, mert sietne, de ezzel ne törődj! Majd, még a futár jelenlétében (!!) bontsd ki a csomagot. Ha a faragás nem sérült, semmi gond, de, ha nem csak a csomagolás sérült, hanem a csomag tartalma, a faragás is, ezt is vetesd fel a jegyzőkönyvbe. A jegyzőkönyvet juttasd el hozzám. Ez után, természetesen díjmentesen készítem el neked mégegyszer a faragást és juttatom el hozzád. A többit a futárszolgálattal én rendezem.